Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, July 3, 2010

Fazura dah Insaf dan Ingat tentang mati dan suka tengok rancangan Imam Muda?

Share







Terbaru...Fazura dikatakan telah insaf melalui status2 yang ditunjukkan dalam Facebook nya...



Kalau betulla Fazura dah berubah dan Insaf...Harap2 janganla sekadar ckp je mcm ustazah kat dlm Facebook tetapi juga buktikan...Mcm2 cara boleh buktikan...cthnya,mula berpakaian sopan,kalau lebih extreme dan mengejutkan terus pakai tudung ke..

then ada duit gi la umrah ke,mcm artis-artis lain yg dah pergi haji dan umrah,drpd bershopping sakan..and stop clubbing...

hee...drpd status2 itu,mcm2 komen yg diberikan..ramai yg "berceramah"
,memberikan sokongan dan tak kurang juga yg perli...

Yang sensasi nak tergelak..ada sorang mamat nie siap promote diri dia ckp dia boleh tau tanda2 kematian dirinya...OMG...dier tuhan ke?sungguh tak semenggah disitu....siap bagi number fon suruh Fazura koling2....dier nak mengorat kot...huhuhu..



Kdg2 de jugak terdetik dihati..nie betul ke Fazura yg tulis sume nie..atau PA dier yg tulis?? kot la nak naikkan balik nama Fazura dgn publisiti baik drpd publisiti buruk yg byk melanda artis2 skrg...

Apa2 pun Sensasi harap..betul la Fazura dah mula berfikiran baik mcm tue...dan mengejutkan kita semua...so just wait n see..

Oh yea...sungguh teruja Fazura menonton Rancangan Imam Muda.....heeee :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-