Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, July 7, 2010

Disebalik Kisah Cerai Artis yang mengandung dan telah bercerai kali ketiga(talak tiga)

Share








Sensasi:cerita2 sebegini pernah singgah ditelinga sensasi sebelum ini tentang perangai suami kepada artis wanita yang sedang mengandung tersebut.Tp kali ini Cak mnegeluarkan ceritanya dari ersinya sendiri..jom kita baca.. Suami bekas artis tersebut dikatakan berduit,bekerja dgn keluarganya dan mendapat gaji yang besar,serta memiliki perniagaan go-kart.dan Artis yang dikatakan cinta barunya ,adalah artis dari bintang realiti yg popular..kalau popular slalunya org akan terus ingat AF..

baca cerita penuh dari CAK sendiri

CERITA seorang artis berceraisungguh mengejutkan. Yalah, tak ada angin tak ada ribut, tup-tupberpisah. CAK ada juga merisik dengan teman terdekat artis itu tapimasing-masing mengunci mulut. Kata mereka, tidak mahu campur kerana iaterlalu peribadi dan tidak sampai hati mengguriskan lagi perasaan artisberkenaan.
Rupa-rupanya cintanya berpaling kepada seorang penyanyi yang lahirdaripada program realiti paling popular. Menurut sumber yangmendedahkan rahsia ini, hujung minggu lalu dia terserempak bekas suamiartis itu masuk ke sebuah kelab sambil berpimpin tangan dengan penyanyiitu.

Mereka yang ditemani beberapa teman kelihatan sungguhmesra, malah menari sambil berpelukan. Seorang teman sumber yangsememangnya berbulu melihat aksi pasangan itu segera mendekati penyanyiberkenaan dan bertanya apa hubungannya dengan bekas suami artisberkenaan.

Kebetulan pula si penyanyi itu mabuk, jadi biladitanya tanpa segan silu dia menjawab dengan penuh jujur. Katanya, diamendekati suami bekas artis itu kerana mahukan duit saja dan tak adaniat pun mahu berkahwin.

Kerana wang semata-mata! Baginya,lelaki itu kaya dan mudah dikikis. Kawan kepada penyampai cerita inimengurut dada apabila mendengar pengakuan terbuka penyanyi itu.Baginya, tindakan bekas suami artis itu menceraikan isterinya hanyakerana wanita pisau cukur satu tindakan bodoh.
Selepas puas menari, penyanyi itu mengajak kawannya ke satu lagikelab kerana mahu berpesta arak dan semua kos ditanggung oleh temanlelakinya. Bagai lembu dicucuk hidung, bekas suami artis itu menurutsegala kehendak buah hati barunya.

Itulah bodoh namanya. Adaisteri cari pasal. Kalau dapat pengganti lebih baik tak mengapa tapidah terang-terangan wanita itu hanya mahukan duitnya dan bila sudahpokai nanti, akan ditinggal begitu saja. Barangkali ketika itu barubekas suami artis itu sedar, tetapi menangis berbaldi-baldi pun dah takberguna sebab sudah jatuh talak tiga. Oops! Emosi pula CAK.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-