Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Sunday, June 6, 2010

Siapakah Pelawak Kaki mabuk?? psst...peserta Raja Lawak~

Share








Sensasi:Okey,Gossip nie dari CAK...yang warna merah adalah clue2 yang dikatakan oleh CAK..manakala yang highlight biru adalah tekaan lah berdasarkan clue..haa mcm kuiz la...oh nooo... takkan lah kedua2 pelawak yang berbakat nie terlibat dgn Arak...???mcm tak percaya saja..tp nie smuanya gosip yang tersebar melalui wartawan,takkan dia nak tipoo kot?? harap2 bang bil (nabil) dgn johan akan membersihkan nama mereka...



PELAKON baru yang dicungkil bakatnya menerusi program realiti
(Raja Lawak?) inimemang tidak pernah senyap daripada kontroversi. Sekarang namanyamemang sudah gah sebagai pelawak dan pelakon terkenal, malah pernahdinobatkan sebagai antara paling popular dalam sebuah majlispenganugerahan. (ABPBH?)

Khabarnya pelakon yang hangat bercinta (Irma Hasmie?) ini adalah kaki botol yang memang ada portnya untuk mabuk. CAK takdelah terkejut sangat mendengarnya sebab sebelum ini pun pernah juga CAK dengar cerita sama. Namun CAK ingatkan dia dah berubah selepas ditimpa pelbagai musibah kebelakangan ini.(eksiden motor?) Rupa-rupanya makin ligat lagi dia menogok air kencing setan itu.

Bila jumpa wartawan, pijak semut pun tak mati. Balik-balik ceritapasal perancangannya nak kahwin, nak kumpul duit, mahu tolong keluargatapi sebenarnya dialah pelakon hebat yang berlakon 24 jam.

Lebih menarik teman CAK ada memberitahu yang tempat lepak untuknyamabuk itu turut disertai seorang lagi artis yang tidak popular manatapi lebih kencang sebagai selebriti bermasalah saja. Kawannya ini punmemang CAK tak berkenan dari dulu lagi sebab perangainya memang takpernah berubah walau berkali-kali kena tegur.

Terbaru, diaterbabit pula dengan satu pergaduhan.(Johan Raja Lawak?) CAK langsung tak terkejut,sebaliknya CAK rasa memang artis ini yang bermasalah hingga hilangsabar orang lain kepadanya.

Mereka memang gemar menghabiskanmasa di kelab itu untuk melapangkan fikiran agaknya. Minum arak sudahmacam minum air mineral ibaratnya.

Namun nak buat macam mana, bukannya dua pelawak ini budak kecillagi. Kalau CAK tegur pun bukannya dia kisah tapi kalau ikutkan hati,nak saja CAK rakam aksi dia mabuk dan jadikan berita muka depan akhbar.Kita tengok macam mana kelam kabutnya dia nak menjawab dengan keluarga.

1 comment:

SD said...

alah...artis je pun....x payah wat idola pun takpe....tengok cite best2 pastu dah abes cite best tengok cite laen plak....watpe nak suka2 diorang.....nak kata hensem...hermph......hensem mekap...aku yg x hensem pun boleh hensem...yg hensem betul tu, syukur....

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-