Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, June 29, 2010

Jokes:Awal Ashaari punya lawak.."Anak ikan dah ramai artis bela"

Share









Jokes pertama:

Td tgk rancangan Fuhhh! kat TV3. Awal Ashaari hosnya. Topik mula2 Awal Ashaari ckp ialah apakah binatang yang ingin dibela oleh artis tp tak dpt mereka bela. Pastu dia buat2 tanya :

Awal : Mari kita tgk apa binatang2 yg ingin dibela oleh artis2..
Awal : Beruang polar ke, berung kutub ke, T-rex ke, biawak ke..apa2 je la...
Awal : Apa? anak ikan? Eh...anak ikan dah byk artis bela...

Lawak la dia ckp camtu...

korang faham kan maksud "anak ikan tue"..kalau tak faham jugak tampar muka sendiri laju2..

Jokes kedua:

pernah tgk satu episod FUH tu....mase tu Awal dok cakap pasal lokasi pilem zoo...dialog Awal lebih kurang camni....

"Nak tau jugak kenapa lokasi filem ni kat zoo. Ye la dah tajuk filem pun zoo. Mesti la kat zoo kan? Takkan kat MASJID pulak?"

Motip nak sebut masjid...??kihkih.. yang hado...nak buat satu perbandingan kontra kot sensasi rasa


Tehehe..Awal Ashaari nie dikatakan cuba menjadi kan rancangan fuhh panas dan penuh kontroversi...ada setengah org cakap Awal cuba jadi mcm Ogy,byk ckp dan laser...

Entahla Sensasi pun jarang Layan Fuhh..kdg2 ada jugak layan..apa-apa pun sensasi rasa Awal nie adalah seorang yang agak professional dlm bidang pengacaraan...byk dah rancangan yang menggunakan Awal sebagai pengacara...

Ada kdg2 Awal buat lawak ...ada org yg suka..byk jugak org yang kondem..tp bagi sensasi mcm kelakar jer..kihkih


Awal dengan Scha skrg hangat bercinta..agak2 nya bilala derang nak bertunang atau kahwin..mesti gempak kan

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-