Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, June 8, 2010

Jimmy Shanley bakal bertunang dengan Suhaila Eliani ,anak tauke produk kecantikan ,Jumaat ini

Share







Sensasi : Al-kisahnyer..sebelum nie ada yang digembar gemburkan yang Jimmy Shanley dah pun bertunang..padahal dia baru je nak bertunang jumaat ini (11.06.10) dengan pilihan hatinya Suhaila Eliani yang juga merupakan anak tauke produk kecantikan Natasya...

Aweks kedah..anak kepada Datuk Suhaimy....haa.mestilah tunang atau kahwinnya kelak besar besaran..jom ushar kad jemputan pertunangan Jimmy...

Jimmy dan Suhaila akan melangsungkan perkahwinan mereka pulak pada bulan Oktober tahun ini...jurusolek ternama Zulfazli Suhadi telah dipilih menjadi jurusolek utk perkahwinan derang nanti...



nie kad jemputan pertunangan Jimmy & Suhaila


aweks yang digembar gemburkan tunang Jimmy nie adik dier la ...nama pun Shanley2 jugak..

Normala Shanley..Cun jugak kans..


Okey ini dia yang kita cari.. Suhaila Eliani...Bakal Suri kepada Jimmy Shanley ..

5 comments:

sarah shafie said...

ingtkn dh tunang aritu..

kisahremaja said...

kiranya dia pandai berahsia gak la... tup2 dah nak tunang kan...

hazman aka species1980 said...

memang cun seh bakal tunang die nie...

Anonymous said...

malla bkn adik jimmy ek.. dlu i satu uitm ngn malla.. her name is malla rahman, not malla shanley..mybe malla saje2 ltak shanley pd hjung nma dia msa tgh hangat bercinta.. btw, malla sgt gorgeous n lembut org nyer wlaupun seksi.. honestly, lg cntik dr bakal wife jimmy..sian malla. xperla, xder jodoh.

eddany said...

yeah!betol ape yg Anonymous ckp.. ni bkn adek jimmy..she's mala rahman..gorjes+baek hati..mmg lawa orgnya..sgt lemah lmbut org nya..very soft spoken..walaupon chantek xpenah bangga diri..kenal die masa study di uitm dulu..maybe takde jodoh..it's okey dear..u go gurl! take care okey!

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-