Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, June 18, 2010

Cerpen kelakar:Berakhirnya Cinta kita...

Share







Cerita pendek ini diambil dari hasil nukilan seorang pelajar darjah 6...(someone i know)
mengisahkan tentang kisah cinta yang tak kesampaian...puncanya?kene baca kesudahan cerita ini,,..


kakanda : adinda, jomlah tgk wayang?
adinda : tak naklah, adinda takde duit.
kakanda : abang yang belanja.
adinda : baiklah, jom!
kakanda : yee haa!

---------setibanya di panggung-------

kakanda : adinda nak tengok cerita apa?
adinda : umm, cerita apa yang ada?
kakanda : jom kita lihat di sana.
adinda: jom!

---------di tempat jadual wayang-----
1. kumbang menjadi belacan.
2. puteri gemok. siri 2.
3. seorang penjual burger yang menipu.
4. semerah-merah cinta kita.
5. mat rumput. *mat rempit dah insaf. hahaha!
6. hantu baik.

---------memilih cerita nombor 4-----

adinda: bayar lah tiket bang.
kakanda: oh ya, lupa.
adinda: bodoh btol abang ni.
kakanda: apa? kau bilang aku bodoh?
adinda: ya iya lah. ngapain sih?
kakanda: tak guna, kenapa semua perempuan panggil aku bodoh?
adinda: abang memang bodoh pun. haha!
kakanda: oh, kau mengejek aku ya. tidak apa. mula dari hari ini. kita BREAK!!
adinda: ahh? jangan lah abang.
kakanda: tidak aku akan tinggalkan kau jugak.
adinda: sukahati kau lah.
kakanda: okey bye tak guna!

----------berakhir nya cinta mereka berdua------

hahaha! just for fun. :DD

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-