Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, June 24, 2010

Betul ke Rita Rudaini dan Aidil Zafuan dah bercerai?

Share












Sensasi: what???Betul ke Pasangan sama Cantik dan handsome nie mengalami masalah pergolakan rumah tangga?dan lebih menyedihkan lagi mereka dikatakan telah pun berpisah?menurut sumber begitulah cerita nya...tapi sensasi harap bukan pasangan nie la...

Rita kini sibuk dengan penggambaran drama.Hubungan antara Rita dan aidil sejak awal2 lagi mendapat tentangan dari org tua Adili kerana perbezaan umur ...tak silap sensasi beza umur Rita dengan Aidil 11 tahun..dimana Rita berkahwin dgn Aidil masa umur dia 31 dan Aidil 20 tahun....Rita dan aidil ada sorang baby comel yang dinamakan Rayyan..Tengok je wajah Rayyan tue seiras bapa dia kans....

Susah jadi artis....rumahtangga susah nak kekal lama...tp apa apa pun,doakan semoga gossip nie hanya gossip semata2 dan hubungan Aidil dan Rita masih Romentik mcm dulu2...


Gosip dari ruangan soseh-soseh antaranya,merupakan clue kepada perpisahan pasangan ini

KISAH cinta mereka dulu memang hangat satu Malaya. Apa saja halangan sanggup dihadapi ibaratnya rela meredah lautan api dan tanah berduri.
Dengan kata lain, demi cinta, mereka sanggup pejam mata dan buat apa saja termasuk menghiris hati keluarga sendiri. Itulah namanya cinta itu buta dan mampu buat orang kelabu mata.
SS sebenarnya tumpang gembira sebab atas nama cinta juga, mereka nampak bahagia sehinggalah dikurniakan anak yang sangat comel. Mungkin juga ia berkat ramai orang mendoakan kebahagiaan mereka sebab nampak macam bersungguh-sungguh sangat hendak berkahwin. SS tak dengar pula dalam hubungan mereka, wujud cerita rampas-merampas kekasih. Maksudnya tidak ada orang ketiga.
Namun semalam, macam nak gugur jantung SS apabila dengar cerita yang disampaikan satu sumber mengenai kekeruhan rumah tangga pasangan ini sekarang. Malah, paling mengejutkan SS, pasangan yang nampak bahagia itu dikatakan sudah berpisah. Adoi, sampai begitu sekali haru-biru yang melanda? Bagaimanapun, SS masih enggan percaya bulat-bulat berita yang disampaikan kerana mungkin pihak yang menyampaikannya berniat mahu memecah-belahkan kebahagiaan rumah tangga pasangan sejoli itu.

SS masih cuba merisik lagi tapi jawapan yang sama juga diperoleh - mereka memang tengah bergolak. Khabarnya si suami artis itu boleh tahan juga miangnya(mcm tak perccaya jer), maklumlah sajalah wajah pun kacak, jadi dia ada ramai 'secret admirer'. Begitu juga dengan isterinya yang juga seorang yang cantik. Jadi tentu banyak godaan menunggu di sekeliling mereka.

4 comments:

r-mean said...

kenapalah ramai sangat artis suka bercerai..adoi..

umiZue said...

tu la.. alahai..

Anonymous said...

bile pkahwinan xdirestui keluarga ni.. Allah pun xmberkati juga...
so byk le mslah nya yg dtg...

Nurkasih said...

sesungguhnya ya allah kekal kan la jodoh mereka hingga keakhir hayat. Beri la keamanan serta ringan kan bebanan yg mereka alami. Sungguh pun perkahwinan itu tidak direstui ianya SAH..! kita sebagai saudara sesama islam harus mendoakan kebahagiaan mereka. Sesungguhnya penceraian itu seperti merobohkan tiang masjid...yakni rumah Allah swt..nauzulbillah

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-