Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Sunday, June 6, 2010

Artis popular mabuk sakan dipapah ke hotel!...adakah si "F" ??

Share








Sensasi:spekulasi sensasi lah..Sensasi teka je ok...nie rasa-rasanya Fazura kot...Fazura dulu dikatakan seorang kaki clubbing,merokok,mabuk and etc2 oleh wartawan2 hiburan.. Fazura pun ada kes bergaduh dgn wanita hamil dekat court,kes gaduh dgn Fasha sandha...

Ada spekulasi mengatakan bahawa Aktress yang dikatakan itu adalah Fasha Sandha tp,sensasi rasa bukan..sebabnye Fasha tak mengaku pun Jejal tue pakwe dia..lagipun Fasha tak pernah ada kontroversi mabuk..tp fazura ader...

Lgpun Fasha kalau boleh nak selindung sgt hubungan dia dgn Jejal jadi mana mungkin dia nak tido hotel 3 minggu dgn jejal..lgpun Fasha tue very the busy women,hari2 i baca twitter die di lokasi penggambaran okehs...i luv u fasha!ahaha..

lagi speku ini adalah berdasarkan gosip,Bodyguard pakwe..dgr kata Fazura bercinta dgn kerabat2 atau anak VIP jugak kans...??

So apapun spekulasi..semuanya tetap kontroversi..harap2 org lain la....

Gosip dari Zubir:

HIPOKRIT! Itulah yang berlaku kepada seorang artis wanita yang popularini. Dia pernah berjanji dengan rakan wartawan, tak mahu mabuk-mabuklagi dan bersosial hingga ke pagi di pusat hiburan. Dia mendakwa, inginmenjadi artis yang baik, zaman kontroversi dah berlalu. Tambah artisitu lagi, tumpuannya sekarang ialah terhadap kerjaya dan memeliharahubungan baiknya dengan teman lelakinya, anak seorang tokoh korporatberstatus VIP!

Tapi, itu hanyalah janji-janji manis artis popular itu di hadapanwartawan. Bagi Zubir, artis sanggup bersumpah untuk menidakkankebenaran, padahal kebenaran sudah di depan mata, cuma tidak ada CCTVyang merakam kerakusan artis berkenaan melakukan aktiviti tidakbermoral yang boleh dikategorikan sebagai keterlaluan!
Menurut cerita sumber yang mempunyai kenalan di kalanganpengawal peribadi, artis berkenaan sudah tiga minggu tidak pulang kerumah, sebaliknya sudah hampir tiga minggu menetap di suite mewah disebuah hotel bertaraf lima bintang di kawasan segi tiga emas, KualaLumpur bersama teman lelakinya itu! Apa lagi aktiviti mereka apabiladuduk berdua-duaan dalam bilik hotel, takkan main play station? Suatumalam kira-kira jam 3 pagi, artis berkenaan dan teman lelakinya yangbaru pulang dari sebuah pusat hiburan, mabuk tahap maksimum ketikamereka sampai di hadapan lobi hotel berkenaan. Untuk menutup aib,kira-kira 10 pengawal peribadi teman lelakinya menutup laluan keluarmasuk ke lobi berkenaan apabila artis popular bersama teman lelakinyakeluar dari kereta mewah, terpaksa dipapah beramai-ramai menyelinapmasuk ke dalam hotel.

Kedua-duanya terus dipapah sehingga masuk ke dalam lif menuju ke bilikpenginapan mereka di tingkat paling atas hotel berkenaan. Selepasaktiviti memapah itu selesai, barulah beberapa tetamu hotel yang barupulang, dibenarkan memasuki premis lobi hotel berkenaan.

Moral kisah ini, artis wanita itu memang hipokrit tahap gaban!

3 comments:

taiko said...

ha haha bukan senang nak buang mabuk tu woo

NHIDAYAT said...

errrrr...macam mana nak jd idol msyrkt niee

SD said...

x payah la nak jadikan artis idol, nak buat sempadan boleh....tapi rasa2nya jauh lagi sempadan tue....

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-