Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, June 29, 2010

Ariel di Lokap bersama rakan -rakan banduan yang lain

Share








Terbaru banyak desas desus gosip kedengaran di Indonesia khasnya menyatakan bahawa Ariel Peterpan telah meninggal dunia di dalam lokap akibat overdose...overdose apa pun tak pasti la..tue yang kelakar..semua org kata dia mati overdose tapi tak siapa tahu dia overdoe apa...dadah ke?ubat tido ke?huhuhu...

Semua gossip nie berterbangan melalui twitter & blackberry messenger pada mulanya,.tak tahulah siapa yang mulakan cerita ini..mungkin untuk menutup cerita ttg Ariel atau mungkin utk mensensasi kan lagi cerita Peterporn ini..huhuhu

mcm nie msg itu berbunyi:

“innalillahi wa innalillahi rodjiun, telah berpulang kepada tuhan yang mahakuasa, nazriel irham (ariel peterpan) yang menagalami overdosis zat psikotropika di dalam kamar tahanan pada jam 13:08 hari ini. marilah kita doakan agar arwahnya diterima di sisi tuhan yang maha kuasa. amien.”


ok kalau overdose zat psikotropika nie..dari word psiko la..sensasi rasa nie mesti pil anti depression..ubat utk org yg mengalami tekanan yg kuat..mcm ubat tido pun boleh jadi...entah betul ke tak dia mati..kene la tunggu lagi..kot2 betul2 dah mati ke..ish3..



Sensasi heran jugak Ariel ditangkap dan dilokap kerana dikatakan telah menjadi pelakon aksi lucah..tp Luna Maya dengan Cut Tari tak pulak ditangkap..mungkin sbb perakamnya ialah Ariel...

Ada khabar angin lagi ckp,dlm video tersebut ada kelibat lelaki lain,(kononnya perakan)..teruk betul...siap ada org ketiga sebagai perakan...sensasi tak layan video itu so tak tahulah kebenarannya..bagi yg dah tgk mungkin tahu....

Setelah khabar angin Ariel mati,Polis lokap menafikan sekeras-kerasnya yang Ariel telah mati...dan gambar Ariel bersama peminat2 nya dlm lokap pun tersebar...nampak tak bertapa hepinyer peminat2 dlm lokap dpt mengabdikan diri peluk2 Ariel kat situ....tak dpt bergambar masa konsert,dlm lokap pun jadilah...

Moral of the story...benda dlm ranjang tak perlu la nak rakam...memalukan jer

1 comment:

Anonymous said...

tak sedar diri tu Islam nak wat video lucah n sebarkan kat public.... baru kat lokap, belum neraka lagi tu....

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-