Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Sunday, May 16, 2010

Anak Tak Kenal Bell

Share








Umum mengetahui pemilik nama Nasrizal Ngasri atau lebih mesra dengan panggilan Bell telah mendirikan rumahtangga dengan Nur Farhana pada tahun 2007. Jika diimbas kembali, rumahtangga pasangan ini pernah dilanda badai sekitar tahun 2008 apabila Bell menghantar SMS berbunyi, ‘Aku ceraikan kau. Thank you. Selamat berjaya.’

Gara-gara terlalu sibuk, anak-anak tidak mengenalinyaGara-gara terlalu sibuk, anak-anak tidak mengenalinya
Ketika kes pengesahan lafaz cerai mereka berlangsung, Bell telah ditegur hakim kerana tertidur di dalam mahkamah. Hakim akhirnya memutuskan pasangan ini sah bercerai talak satu.

Namun kerana perasaan cinta yang masih utuh di antara mereka berdua, pasangan ini telah membuat keputusan untuk merujuk kembali.

Sesungguhnya, pengalaman yang lalu mengajar pelakon ini supaya lebih berhati-hati dalam membuat sesuatu perkara. Bell dan isteri kini hidup bahagia bersama dua cahaya mata, Nasfazril, dua tahun dan Nasfarisya, lapan bulan.

“Kehidupan kami sekeluarga biasa saja. Tak ada masalah. Memang Bell akui Bell tak banyak masa bersama dengan isteri dan anak-anak.

Sekarang ini masa Bell cari duit untuk keluarga,” jelasnya ketika ditemui pada majlis pra-tonton filem ‘Kecoh Betul’ di Damansara baru-baru ini.

Menurut Bell, kerana terlalu sibuk dengan tawaran yang tidak pernah putus, pernah satu ketika dulu anaknya tidak mengenali dirinya.

“Pada awal-awal dulu anak tak kenal saya. Dia tak nak pada saya dan nak mak dia saja. Itulah bahana kalau terlampau sibuk. Namun, jika ada
kelapangan, Bell akan bawa mereka pergi jalan-jalan.”

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-