Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, May 28, 2010

Adakah Aaron Aziz yang dikatakan sebagai artis "Songsang itu" ?

Share









Sensasi: cuba korang baca ruangan soseh soseh kat bawah nie..siapa yang terdetik kat hati korang ..jejaka yang hensem bergaya,byk tawarab berlakon,romantik dengan wife dan ada anak,and wife bukan pelakon...first thing that come across my mind drpd ciri-ciri yang disebutkan diatas...siapa lagi kalau bukan Aaron Aziz..uhuu..my favourite actor...macam tak percaya jer...ala..lagipun just sembang2 tue pun jadi hal..di soseh2...harap harap aaron tak "songsang" la seperti yang diperkatakan tue..

INILAH yang dikatakan buah cempedak menjadi nangka. Memang SS tak sangka dan susah nak percaya dengan cerita yang baru didengar ini. Memang SS tak pernah duga. Takkanlah artis yang selama ini begitu setia dan sayang kepada isterinya, sanggup terjebak dengan gejala songsang. Mustahil.

Namun, selepas rakan SS beria-ia meyakinkan SS akan ceritanya itu kerana dia yang nampak sendiri, terpaksalah SS mengalah. Jika selama ini artis itu menjadi pujaan SS sendiri, selepas dengar cerita itu, terpaksalah SS mencari pelakon pujaan yang baru. Itulah hakikat hidup di dunia ini, tiada yang pelik.

Cerita yang SS dengar ini sebenarnya dah banyak berlaku tapi apabila ia membabit aktor ini, macam SS cakap tadi, memang susah nak percaya.


Ketampanannya juga menjadi idaman ramai peminat wanita. Tapi sebab ada keluarga selepas berlakon, dia akan terus balik rumah bermain dengan anak. Bertuah sungguh isterinya, bukan saja dapat suami yang kacak tapi berjaya dalam kerjaya dan pada masa yang masa, sangat mementingkan rumah tangga. Bagaimanapun, kehidupan dalam dunia hiburan terlalu banyak godaannya. Insiden terjadi di satu lokasi penggambaran drama, baru-baru ini. Rakan SS suka sangat apabila ternampak kelibat artis pujaan itu di situ. Kebetulan. Kata hatinya, tak dapat berlakon pun tak apalah, janji dapat jumpa dan senyum-senyum dengan aktor itu.


Tapi hari itu, aktor itu tidak berlakon pun. Dia tiba-tiba muncul di lokasi itu kerana katanya datang menemani dan menjenguk seorang pelakon lelaki baru yang boleh tahan juga kacaknya. Pelik, aktor itu memang laris 'shooting' sana-sini, ada masa pula nak bagi kaunseling. Kalau sekejap tu tidak mengapa, ini dari pagi sampai petang! Kata kawan SS, dia tengok 'body language' mereka nampak lain macam saja. Apabila pelakon baru itu 'break', mereka akan duduk satu sudut berborak dan bermesra macam orang bercinta. Pelik juga. kalau pelakon cilik atau pelakon kanak-kanak boleh juga kita temankan. Ini tidak, kawannya itu dah besar panjang, takkan tak boleh bawa diri kot? Inilah dunia, apa saja boleh berlaku. Orang yang selama ini kita tengok begitu baik, jarang ada gosip liar, terkenal dengan imej sebagai suami dan ayah mithali pun sukar untuk menepis godaan. Lupa pula SS nak minta rakan itu menyiasat sejak bila artis itu ada 'cita rasa' baru. Patutlah selama ini dia tidak pernah digosipkan dengan mana-mana artis atau peminat wanita. Sekali fikir, bahaya juga kalau kacak bergaya, tetapi tidak dihimpit wanita. Semua ada udang di sebalik batu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-