Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, April 15, 2010

Zarina (anak pontianak) nak dedah pelakon lelaki ajak ke ranjang (seks)

Share











Minggu lepas pelakon Zarina An Julie dalam Pancaindera membuat pendedahan ada seorang pelakon lelaki yang juga suami kepada artis wanita popular cuba nak menggatal dengannya.

Niezam ingat Zarina sengaja buat cerita sebab nak cari publisiti murah tetapi sebenarnya tidak.

Mengikut cerita wartawan macho macam hero filem Hindustan, Syed Mussaddad, Zarina ada menunjukkan kepadanya beberapa SMS yang dikirimkan pelakon lelaki tersebut.

Yalah... sebagai wartawan kalau tak ada bukti mana boleh buat cerita. Kenalah tengok bukti dulu. Tapi ada juga artis jenis lepas cakap, tapi kemudian bila kita sudah keluarkan kenyataan dia, mula nak menafikan balik. Akhirnya, balik-balik salahkan wartawan juga. Pirah!

Berbalik kepada Zarina, bukan apa, selama ini pelakon lelaki yang dimaksudkan itu selalu mendakwa dia bukan kaki perempuan. Sebaliknya setia kepada isteri yang satu dan cun melecun itu.Tapi sayangnya isteri pelakon itu kena tipu hidup-hidup. Suaminya memang hidung belang.

Kata Syed, dia membaca sendiri beberapa mesej melalui SMS yang ditunjukkan Zarina kepadanya.

Antara mesej daripada artis tersebut ialah dia nak ajak Zarina "ehem ehem". Faham-faham sajalahkan.

Pada mulanya Zarina ada balas juga SMS. Dia cakap dekat pelakon lelaki tu dia tak ingin nak 'ehem-ehem' dengannya. Tapi si pelakon lelaki tetap membalas SMS dan sanggup tunggu sehingga Zarina ingin.

Niezam dengar cerita, kalau pelakon tersebut masih mengganggu Zarina dengan SMS berbau lucah dan bukan-bukan termasuklah ajak ke ranjang, dia tidak ada halangan untuk mendedahkan siapakah lelaki tersebut.

Sekarang Zarina khabarnya tak sampai hati nak dedahkan hal berkenaan mengenangkan isteri pelakon itu seorang yang baik. Lagipun kedua-dua mereka artis. Nanti kalau kecoh lagi teruk.

Agaknya kenapa pelakon lelaki itu tergila-gila sangat dekat Zarina ya? Mungkin tak tahan tengok mulut Zarina yang seksi macam jambu air tu kut.


Sensasi
:Adakah lelaki yang dimaksudkan Zarina adalah lelaki yg kecoh diperkatakan melakukan hubungan seks dgn pompuan dlm gambar nie?tp zarina tue pun pakai baju mcm tak pakai baju..mana tak laki anggap dia mcm tue kans...tp kalau dah laki org dan terlibat plak dlm industri hiburan agak2 ler nak buat perangai ...mmg carik nahas tol..


hint?:Fauzi nawawi husband kepada Lisdawati ker?ish3...kalau iye..keciannyer ngan wifey dier...lol,zarina ugut nak dedahkan kalau dier sms lg..tp hakikatnye bg hint mcm nie pun dah cukup mendedah kot..cume nama je yg tak sahih lagi...Harap Fauzi tampil memberi kenytaan untuk membersihkan nama nyer yer...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-