Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, April 6, 2010

Rafiqin Darwisy ,,budak 14 tahun yang tidak beradab hina Arwah Din Beramboi

Share









Sungguh tidak beradab budak nie..anak sapa lah..harap2 mak bapaknya yang melihat perkara nie ,agar menasihati dan kalau sensasi rotankan je sampai birat.sudahla tidak menghormati org yang telah meninggal,mempermainkan pula ayat suci Al-Quran..ish3...

Apa yang nak dipadan muka pada Din Beramboi tue..Dia cukup bertuah,meninggal atas katil ditemani anak isteri,ditangisi sahabat handai dan seluruh rakyat Malaysia yg pernah dihiburkan...Org kata tuhan lebih sayangkannya..sebab tue dia pergi dulu..


Dahla begitu,dia meninggal pula hari Jumaat...Bagi org Islam,meninggal Hari jumaat adalah Syahid kecik dimana Terlepas Seksa kubur..

Semoga Arwah Dicucuri Rahmat..

Rafiqin...kamu pula belum tahu lagi bagaimana nyawa kamu akan ditarik kelak..entah ada org nak tangisi ke tidak...org akan hormat kamu ke tidak...kalau masa hidup pun org dah caci maki ..xtau la nak ckp apa...



6 comments:

Anonymous said...

bodoh budak ni . . mmg nak kene sepak budak ni . . :D

abrar said...

memang nak kena sepak budak ni . .

Anonymous said...

mak bapak tak ajar...so anak jadi kurang jar..
mungkin bapak pun mcm tu...

Roughfee said...

try cari kat fesbuk tak jumpa plak mamat ni...ingat nak sekolah kan dia skit...

nUrliYaNA BiNtI AZhAR said...

ap ke hey ler mulut budak nh..??ap y die tensen sgat p0n ak tata0..!!al fatihah kepada arwah din beramb0i.

Anonymous said...

Standard la budak form 2 , tengah cari glamer murahan .

- OD

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-