Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, March 15, 2010

Elly Mazlein dilihat bersama lelaki misteri di hotel?

Share








Disebabkan sering bergandingan dalam beberapa buah drama bersama Adi Putra, Elly Mazlein dikatakan telah menjalin hubungan dengan aktor tersebut. Terbaru, mereka membawa watak sepasang kekasih di dalam teater ‘Sri Mersing’.


Tak kisah digosipkan dengan Adi
Ketika ditanya sejauh mana kebenaran gosip itu, Elly terdiam seketika sebelum menjawab, “Benda ni masih baru, jadi saya tak kisah. Gosip-gosip macam ni tak ganggu karier Elly. Elly datang dengan niat yang baik, hanya untuk teater ‘Sri Mersing’."

Selain itu, timbul juga gosip kononnya ada yang melihat kelibat Elly bersama seorang lelaki di sebuah hotel.

Apabila diminta mengesahkan kebenaran perkara itu, Elly hanya berkata, “No komen. Anak seni ni dia sentiasa dengan gosip. Saya tak nak komen apa-apa tentang perkara ini. Takpe lah, semoga Allah merahmati dia (merujuk kepada orang yang menyebarkan cerita ini).”

Biasalah kalau dah jadi artis, ke mana-mana pun pasti ada mata yang memandang. Tambahan pula, muka cantik macam Elly ni. Kan senang Elly kahwin je. Mesti dah tak timbul gosip-gosip macam ni.

“Elly memang mencari (calon). Tapi jodoh di tangan Allah.”

Tatkala ditanya bila Elly merancang untuk menamatkan zaman bujang, dia memberitahu lambat lagi kerana hendak memberi tumpuan pada kerjaya lakonan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-