Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, February 11, 2010

Juliana Evans Belum Putus Kasih dengan Sam Bunkface walaupun heboh gossip perpisahan mereka diperkatakan..(heboh kew?xtaw pun..huhu)

Share








Kalau tahun 2009 lalu, kisah percintaannya bersama Sam hangat diperkatakan, kini heboh pula kononnya anak bongsu daripada tiga beradik ini sudah putus kasih dengan vokalis kumpulan Bunkface itu. Menjelaskan perkara itu, kata pengacara, model dan pelakon Juliana Sophie Johari Evans, 21, kalau boleh dia tidak mahu bercerita sangat mengenai kisah berunsur peribadi.

"Kami masih lagi bercinta dan itu saja yang boleh saya katakan. Saya tidak mahu hipokrit dan kalau benda itu betul, saya akan cakap betul. Tetapi, untuk cakap lebih-lebih mengenai hal ini, saya tidak mahu lagi.
"Bukan apa, tahun lalu saya mengambil keputusan untuk berehat beberapa bulan dari industri kerana ingin fokus pada pelajaran. Tetapi, lain pula jadinya apabila saya berterus-terang mengenai percintaan dengan Sam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-