Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, February 12, 2010

Jokes: Kisah Sadis Seorang Pemandu kereta besar

Share








Seperti yang kau tau nama aku Isnin bin Selasa... .adapun akudilahirkan pada hari Khamis, sampai ke hari nie aku tak tau apesalbapak aku bagi aku nama tue... maybe hari Isnin nie hari dier berkenaldgn bakal bini dier merangkap mak aku kot... mana lah aku tau kisahcintan cintun diorang nie... takde kuasa aku nak tau... baik aku ceritapasal aku..tak gitu...

Dan untuk pengetahuan kau... seperti ygkau lihat... dan sememangnya tidak dinafikan lagi... aku dilahirkansehensem-hensem umat... kerana itulah jugak... berebut awek merayu-rayunak aku jadik pakwe diorang... .siap ada listing lagik... tapi ada satubende yang sedih... .setiap kali awek yg kuar dgn aku mesti breakselepas aku ajak diorang naik keta aku... aku pun tak tau apasal..

Intan,awek cun yang aku jumpe masa aku nak beli ikan todak kat pasar borongsimpang, Taiping, Perak. Dier nie lain sket sebab aku dah janji dgndiri aku... dier le awek aku yg paling last... .muktamad dah nie...surat menyurat takkan dilayan... ..kalo intan tinggalkan aku... .camawek awek aku yg dulu... sumpah aku tak nak kahwin...

Bende yangaku nyampah tue jadik jugak..setiap kali keluar dating kat Taman TasikTaiping... Intan akan bersungut dan bersesungut kalau aku bawak motorKriss aku yang dah tak rupa macam Kriss dan jugak tak bershape macamkeris... macam macam dier komplen..dier tau aku keje sebagai driver...takkan takde kete... bawaklah kereta awak tue..takkan nak terperap katrumah je... tak syok la naik moto... rambut berserabut lar... muka cairlar... kain terselak lar... malu nanti orang tengok lar... tak bulehnak seksi lar...

Tapi aku tak sanggup kerana aku tau kalau akubawak dier naik kete aku... sure itulah kali last aku akan jumpaIntan... Intan sure akan mintak break or maybe menghaibkan diriterus... berdesing telinga aku ... aku cakap kat dier... .baiklah....esok aku akan datang naik kete besar... jauh lagi besar dari ketemesedis... . Seperti yang ku jangka..itulah kali terakhir aku berdatingdgn Intan...

Intan terus menghaibkan diri... ..aku dah agak dahmesti terjadi punyer... ... . cuma satu je yang aku nak bagi nasihatkat korang-korang semua ..especially depa yang pernah jadi awek aku...or bakal awek aku...

Jgn korang pandang hina kat orang yang keje cam aku nie... .satu hari nanti...

Ndak tak ndak korang kena naik jugak kereta aku nie... ..

Yang Benar
Pemandu Kereta Jenazah
Persatuan Khairat Kematian Kuala Sepetang
Taiping Perak...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-