Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, June 26, 2008

Lawak Pizza Hut...

Share







Operator : " Thank you for calling Pizza Hut. May I have your.."

Customer : " Hello, can I order.."

Operator : " Can I have your multipurpose card number first, Sir?"

Customer : " It's eh.. hold on.. 6102043338-45-54610"

Operator : " Ok.. you're ... Mr Singh and you're calling from 17 Jalan Kayu. Your home number is 40942X66, your office 7X452302 and your mobile 014-2XX2566. Which number are you calling from now Sir?"

Customer : " Home! How did you get all my phone numbers?"

Operator : "We are connected to the system, Sir"

Customer : May I order your Seafood Pizza.."

Operator : " That's not a good idea Sir."

Customer : "How come?"

Operator : " ACcording to your medical records, you have high blood pressure and even higher cholesterol level, Sir!"

Customer : " What?,.. What do you recommend then?"

Operator : " Try our Low Fat Hokkien Mee Pizza. You'll like it"

Customer : " How do you know for sure?"

Operator : " You borrowed a book entitled 'Popular Hokien Dishes' from the National Library last week Sir."

Customer : " Ok, I give up.. Give me three family size one then, how much willthat cost?"

Operator : " That should enough for your family of 10, Sir. The total is $49.99"

Customer : " CAn I pay by credit card?"

Operator: " I'mafraid you have to pay us cash, Sir. Your credit card over the limit and you're owing your bank$3720.55 since October last year.That's not including the late payment charges on your housing loan."

Customer : " I guess I have to run to the neighbourhood ATM and withdraw some cah before your guy arrives"

Operator : " You can't Sir. Based on the records, you've reached your daily limit on machine withdrawal today."

Customer : " Nevermind ust send the pizza, I'll have the cash ready. How long is it gonna take anyway?"

Operator : " About 45 minutes Sir, but if you can't wait you can always come and collect it on your motocycle.."

Customer : " What "

Operator : " According to the details in system, you own a Scooter, .. registration number..B3337BZ

Customer : " $%#@^^%^#"

Operator : " Better watch your languange Sir. Remember on 15th JUly 1987 you were convicted of using abusive languageto apoliceman..?"

Customer : [Speechless]

Operator : " Is there anything else Sir?"

Customer : " Nothing.. by the way.. aren't you giving me that 3 free bottles of cola as advertise?"

Operator : " We normally would Sir, but based on your records, you are also diabetic... "

^%&*^$&*^$*#%$*(^&*... ..

What you see is not always true..

Share










Mopiko 18sx Advertisement..

Share







Wednesday, June 25, 2008

Romance novel

Share







Sex imagination cartoon

Share







Nakal di opis...ahaa

Share







Funny Bear

Share







Nora Danish Kini Single

Share







Ini mungkin berita paling panas yang GUA dengar hari ini. Pasti ramai yang masih ingat dengan kontroversi yang pernah melanda seorang pelakon cantik manis yang suaminya dikatakan diganggu oleh seorang pelakon wanita yang ‘gila’ kontroversi.

Daripada sumber yang diperolehi, sensasi dengar pasangan ini sudah pun ‘berpisah’. Walaupun sebelum ini pelakon wanita itu menafikan sekeras-kerasnya yang rumah tangganya sedang bergolak, tetapi akhirnya kecundang jua. Mungkin setelah sekian lama bertahan, dia merasakan perpisahan adalah jalan terbaik bagi dirinya serta pihak terlibat.


; Namun setakat ini sensasi belum dapat pengesahan mengenai kebenaran berita tergempar ini. Menurut teman seperjuangan sensasi, dua hari lepas dia sempat bertanyakan hal ini kepada pelakon wanita itu, tetapi seperti biasa, dia menafikannya. Mungkin ingin memilih waktu sesuai untuk mengumumkan perkara tersebut. Jika benar berita yang sensasi dengar ini, kesian jugalah dekat pelakon wanita itu. Dia tidak pernah mengganggu hidup orang lain. Tetapi jika berita ini hanya gosip semata-mata, syukurlah ia tidak terjadi kerana perpisahan itu amat menyakitkan.


pssstt....wanita itu ialah:nora danish
perosak:fasha sendat
Gatal miang:laki si nora

hai la labu..ntah apa kes...
dengar citer fasha tue sedulu tyme skolah sgtla menggedik
balik skolah je mat2 rempit tggu kat luar
hew....
ntahla...
hahaha

Linda Onn dan Fahrin Berpisah..

Share








Linda Jelas Perkara Sebenar
Dalam segmen ‘Jawab, jangan tak jawab’ Hip hari ini, Linda Onn membuat penjelasan mengenai status perhubungannya dengan Fahrin Ahmad yang dikatakan sudah tidak bersama lagi. Tetapi kalau dibaca temuramahnya itu, Linda mati-mati menegaskan yang mereka tak pernah bercinta pun jadi mustahil mereka putus cinta! Iya-lah, kan selama ini mereka hanya mengaku sebagai ‘teman tapi mesra’.

“Sejak awal lagu sudah saya nyatakan antara saya dan Fahrin hanyalah sekadar kawan biasa dan tidak pernah bercinta. Malah sejak kami berkawan lagi saya tidak pernah membuat pengakuan kepada sesiapa yang kami adalah pasangan kekasih,” katanya.

Walaupun mengakui Fahrin seorang lelaki yang baik tetapi apakan daya jika mereka tidak dijodohkan untuk bersama. Linda, bagi pengetahuan semua, sudah lama bersedia menjadi isteri orang. Dalam doanya, dia berharap ditemukan dengan lelaki idalamnya – seorang lelaki yang lengkap solatnya, beriman kuat, menyayangi diri dan keluarganya, dan tidak mengasarinya.

Bila ditanya jika Fahrin hanya berfungsi sebagai ‘social escort’, Linda menjelaskan yang persahabatan mereka berlandaskan kepada keikhlasan.

“Apabila anda melihat kami keluar bersama itu maknanya hubungan kami sama seperti mereka yang mempunyai kawan iaitu keluar bersama-sama dan bukannya untuk menjadi bahan ‘tayangan’ seperti yang didakwa. Saya bukan orang seperti itu.”

Lingerie Office-Part 3

Share









Lingerie office episodes is one of the best anime...
try out linerie office part 1 & 2...
find it all in anime xx segment..
daaa~~

Cikgu dan anak murid

Share







PART I

Cikgu Nasyor sedang mengendali kelasnya dalam aktiviti sukan di padang sekolah. Seperti biasa, Cikgu Nasyor akan menyuruh murid²nya melakukan regangan otot. Tiba di satu bahagian, dimana murid² baring dan mengangkat kaki lalu menggerakkannya seperti sedang mengayuh basikal. Cikgu Nasyor asyik memerhati seorang muridnya yang pada mulanya menggerakkan kakinya tiba² memberhentikan kakinya. Lalu Cikgu Nasyor menyergah muridnya yang bernama Mat.

Cikgu Nasyor: "Woiiii Mat, apa sebab kau berhenti ni hah"
Mat : "Oh Cikgu Nasyor, basikal saya tengah turun bukit Cikgu, sebab tu saya berhenti.Takkan nak kayuh jugak."


PART II

Waktu sekolah telah tamat. Sebelum keluar kelas, Cikgu Nasyor telah bertanya kpd murid²nya.
Cikgu : Siapa nak masuk/pergi syurga?
Semua murid mengangkat tangan kecuali Mat lalu Cikgu Nasyor pun bertanya,
Cikgu : Mat, kenapa awak tak nak pergi/masuk syurga?
Mat : Mak saya kata lepas habis sekolah, terus balik rumah..jangan pergi mana-mana.

PART III
Cikgu Nasyor sedang mengajar Bahasa Melayu dalam kelas 1 Mawar...
Cikgu : Mat, boleh kamu buat ayat dengan menggunakan perkataan tepong?
Mat : Itu senang saja cikgu.. ayatnya ialah.... emak sedang membuat kek di dapur.
Cikgu : Mana tepungnya??
Man : Tepung kan ke dalam kek tu.... Cikgu nie tak sekolah ke hape??

PART V

Cikgu Nasyor : Joe, cuba terangkan apakah tugas akar pokok pisang?
Joe : Untuk mencari makanan, cikgu
Cikgu Nasyor : Bagus! Sekarang giliran Wati pulak. Apakah tugas batang pokok pisang?
Wati : Untuk membawa makanan yang dicari akarnya, cikgu.
Cikgu Nasyor : Bagus! Sekarang giliran Mat pula. Apakah tugas daun pisang?
Mat :untuk membungkus nasi lemak, cikgu...
Cikgu Nasyor : uii... lagi bagus... berdiri atas meja sampai habis kelas..

Monday, June 23, 2008

Azizah (Pengacara TV3) kini bertudung

Share











Semakin ayu penampilan personaliti TV3, Azizah Ariffin selepas bertudung. Azizah memang memasang hasrat untuk menukar kepada imej bertudung apabila mencecah usia 40 tahun.

Nampaknya belum lagi cecah usia itu, Azizah sudah dapat hikmah awal. Azizah baru berusia 39 tahun. Azizah masih mengendalikan program Wanita Hari Ini di TV3.Alhamdulillah

Azhar sulaiman berlakon nampak bontot..

Share








Beberapa hari lepas masa tayangan slot festival di NTV7 ditayangkan sebuah karya arahan Mamat Khalid yang dibintangi oleh Azhar Sulaiman, Maria Farida, Ellie Suraity dan Faizal Husin. Tapi satu perkara yang mengejutkan adalah satu babak ketika Azhar Sulaiman menukar baju dan seluarnya, maka ternampaklah sebahagian bontot atau punggungnya walaupun dari bahagian tepi dan ianya terjadi begitu pantas. Ini memang kes berat. Jika Faizal Tahir sudah digam kerana membogelkan sebahagian tubuh, apakan tindakan yang boleh diambik kepada Azhar Sulaiman yang juga membogelkan sebahagian tubuhnya? Samada dia ada memakai sarung atau puntidak, tapi ada penonton yang memang perasan babak tersebut.

Nakal betul Mamat Khalid nih…

Thursday, June 19, 2008

Mawi Kerja di Giant Sblm jd Artis

Share










Mawi masa nie bekerja di Giant Johor...
Tgkla masa nie dia belum jd artis lagi..
takde ssapa nak beri perhatian tgk dia pun
hehehe
tp skrg nie sumer berebut nak tgk dier...
tp masa nie mawi kurush lagi...
masa nie barula hensem pon

Jac beraksi dengan pakaian hampir separuh bogel?

Share











Daring habis minah nie....
tak patut la..dia sebagai idol dan ikon harus tunjukkan imej yg bersih dowh

Awal Ashari dan Heliza AF bercinta!!

Share








KL, 17 JUN 2008: Agak lama sensasi tidak mendengar cerita tentang bintang Akademi Fantasia 5 (AF5), Heliza yang jelita bertudung itu. Kali terakhir melihat Heliza pun ketika sensasi menghadiri Anugerah Bintang Popular Berita Harian April lalu apabila Heliza berduet dengan Mawi pada malam kemuncak.


Hakikatnya, sekarang sensasi difahamkan Heliza sedang sibuk menyambung pengajiannya di Sabah. Dulukan Heliza pernah tangguhkan pelajaran sebab masuk AF5.


Tapi teman sensasi memberitahu satu lagi cerita hangat. Rupa-rupanya Heliza sekarang sedang dilamun cinta dengan seseorang dan ia baru saja berputik. Hai, dengan siapa pula?


Kalau nak tahu, pasangan Heliza itu bukan main popular orangnya. Sebut saja namanya mesti peminat akan kenal.


Nampaknya lepas ni bertambah satu lagilah pasangan romantis sesama selebriti. Khabarnya, Heliza dan Awal tengah mengenali hati masing-masing. Bagi sensasi, mereka memanglah sesuai. Seorang cantik bertudung dan seorang lagi segak bergaya. Malah, kedua-duanya mempunyai imej bersih, yakni tak ada kontroversi.


Apapun, dalam ghairah bercerita, teman sensasi berkata semua itu hanya berlaku dalam filem terbaru lakonan mereka, Syurga Cinta arahan Ahmad Idham! Huh, memang sengaja nak kenakan oranglah tu, April Fool terlewat!


Sebenarnya, Awal dan Heliza pertama kali dipertemukan kerana sebelum ini mereka tidak pernah kenal rapat. Dalam Syurga Cinta watak Awal lebih kepada lelaki nakal yang baru pulang dari luar negara dan jatuh cinta kepada gadis yang kuat pegangan agama lakonan Heliza. Hmm, macam pernah ku dengar saja cerita seperti itu...


Apapun, kita harap gandingan Awal dan Heliza akan menjadi. Malah kalau mereka berdua bercinta betul-betul pun OK juga sebab dua-dua pun masih single. Betul tidak?

P/s:Sensasi dah dpt khabar yg mereka memang betul2 bercinta laaa...

Amber Chia model half naked di Taiwan!!

Share











Model terkenal Amber Chia yang sgt ingin melebarkan sayapnya dlm bidang modelling di china...sanggup bergambar separuh bogel di dalam majalah yg diterbitkan di taiwan.
Model tersebut hanya memakai seluar dalam berwarna hitam dan biru.

Amber Chia difahamkan bahawa gambar tersebut hanya akan diterbitkan di China sahaja...tetapi malang baginya gambar2 panasss amber telah tersebar ke Malaysia...

Hmmm....ntahla,skrg nie ramai sgt model yg tak malu seyh...

Friday, June 13, 2008

Baby berwajah Ular..Nauzubillah..

Share
















kesian sgt kat baby nie..Tp 'DIA' maha mengasihani dicabut nyawa baby nie selepas beberapa jam...jadi taklah menderita baby nie...
Nie semua terjadi atas kekuasaan tuhan ...

Jangan Pandang Kambing..Seramzzz

Share













Thursday, June 12, 2008

Britney Ingi memeluk Islam?

Share







LOS ANGELES, 16 JAN 2008: Salah satu azam Britney untuk 2008 adalah cuba berbaik-baik dangan golongan paparazzi. Lebih dari itu, berita yang sensasi dengar, Britney yang menjadi perhatian setiap paparazzi sepanjang tahun 2007 kerana sikapnya yang liar dan tidak terkawal itu, sudah membuat keputusan untuk berkawan dengan seorang paparazzi bernama Adnan Ghalib kelahiran Maghribi.


Apakah motif sebenar Britney?


Cerita yang sensasi dengar, baru-baru ini, kerana terlalu taksubkan jejaka berkenaan, Britney yang baru kembali dari bercuti di Mexico dengan lelaki itu, didapati memakai baju kahwin yang pernah dipakainya pada 2004 ketika pernikahannya bersama bekas suaminya, Kevin Federline (K.Fed).


Adakah itu bermakna, Britney sudah menjadi isteri kepada Adnan? Kalau tidak, manakan boleh dia berpakaian sedemikian di hadapan khalayak?


Bukan itu saja, malah kecoh di laman web, blog dan media antarabangsa yang mengatakan keinginannya untuk memeluk agama Islam, selain berusaha untuk mendapatkan seorang lagi anak. Adakah benar atau hanya permainan gimik?


Lebih awal daripada itu, sehari sebelum penyanyi yang popular dengan lagu Gimme More itu dikejar ke hospital pada 4 Januari lalu, beliau telah meninggalkan satu nota yang telah dijumpai oleh pengawal peribadinya.


Antara kandungan nota tersebut adalah seperti pelbagai alasan mengapa dia sudah tidak layak untuk hidup lagi, termasuklah juga beberapa puisi berkaitan kematian. Britney turut mengatakan bahawa, kehidupannya sudah tidak bermakna lagi.


Selain itu juga, Britney turut mangadu bahawa hidupnya kini sering dibelenggu kesunyian dan penuh dengan ketidakadilan. Tulisnya dalam nota berkenaan, satu-satunya jalan penyelesaian terbaik untuk dirinya adalah dengan meninggalkan dunia ini.

Ekin(AF) Dedah rahsia botakkan kepala

Share









Klik sini ..

Tuesday, June 3, 2008

Real Rape Case In Bangsar

Share










Klik sini ..

Kisah Cinta Nurul Syuhada dengan DR Faiz..angkasawan negara

Share








KL, 25 MEI, 2008: Gosip yang tersebar kini tidak dapat dibendung lagi. Walaupun cuba nak bersorok dan menafikan dia belum ada kekasih, dalam senyap-senyap, sesuatu yang menarik khabarnya sedang berlaku antara pengacara cantik, Nurul Syuhada Nurul Ain dengan calon kedua Angkasawan Negara, Mejar Dr Mohd Faiz Khaleed!


Sumber memberitahu sensasi, semalam, mereka berdua sudah intim sejak 3 bulan lalu. Pertemuan mesra yang sedang membawa ke bibit mengenali hati budi masing-masing itu berlaku selepas Nurul diberi tugasan untuk menemubual Dr Faiz tentang pencapaiannya dalam kerjaya, tidak lama dulu. Cewaah... kira-kiranya ada follow-up lah lepas tu ye!


Sebelum ini dalam satu laporan akhbar, Nurul sendiri mengakui bahawa hatinya dah dimiliki. Kata Nurul, lelaki itu seorang doktor gigi yang berkhidmat di klinik tentera dan usianya 28 tahun. Haa, selepas sensasi menyiasat, rupanya orang itu tidak lain daripada Dr Faiz tetapi Nurul merasakan tidak wajar ketika ini untuk mendedahkan mengenai hubungan yang masih terlalu awal itu.

Jadi, sahlah gosip liar kononnya Nurul ada something on dengan Datuk Seri Farid Ridzuan itu tidak benar, sampaikan mereka terpaksa buat laporan polis!


Meminjam sekejap kata-kata Saida AF6, "OKlah Tuuuu..." sensasi sangat gembira dengan perkembangan ini kerana Nurul seorang gadis yang baik dan peramah. Selayaknya dia juga harus mendapat lelaki yang berhemah, bijak, berani dan berbudi macam Dr Faiz tu.


Kalau jadilah ikatan antara mereka, sensasi merasakan ia sungguh unik kerana Nurul graduan dalam bidang Sains Marin manakala Dr Faiz pula doktor gigi yang sedang mendalami ilmu angkasa lepas. Hah kata orang, memang geniuslah percintaan tu! Eloklah, seorang boleh diving ke dasar laut, seorang lagi boleh 'terbang' ke angkasa lepas!


Cuma yang perlu dinyatakan di sini, Dr Faiz masih terikat dengan program angkasa lepas dan tidak digalakkan berkahwin dalam tempoh 3 tahun akan datang sehinggalah misi kedua untuk kita ke angkasa lepas itu selesai pada 2011.


Alah, apa nak dirisaukan, 3 tahun sekarang macam 3 bulan. Kalau ada jodoh yang kuat, ia takkan ke mana, ibarat ikan di laut, asam di langit... di bumi juga bertemu mereka!
Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-