Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, October 13, 2008

Kisah tak sedar diri

Share







Diceritakan di dalam sebuah hutan, tinggal la berbagai-bagai jenis
binatang.. Ada pun dalam banyak-banyak binatang nie terdapat dua
sahabat karib
iaitu seekor anak babi dan seekor anak kerbau..


Pada suatu petang, sedang mereka melepak-lepak di sebuah taman
hutan...


Babi : Isk, boring la plak kan kerbau..
Kerbau : A'ah, boring betul.. Kau pikir ape yang patut kite buat
agar
hilang
boring kiter nie..
Babi : Ha, aku ade satu cadangan. Ape kate kite melukis. Kau lukis
muka aku
dan aku lukis muka kau.
Kerbau : Hm, ok gak. First kau lukis muka aku dulu pastu aku plak
lukis muka
kau.
Babi : Ok. Kau dok diam2..


5 minit kemudian......


Babi : Hah, dah siap, nah..

Kerbau : Wa lawa nya kau lukis.. Ok sekarang aku plak lukis muka
kau..


Maka anak kerbau pun mula melukis muka anak babi..
5 minit kemudian...


Kerbau : Nah dah siap muka kau yang lawa ni..
Babi : (Muke tetiba jadi merah) (lalu marah kat anak kerbau) Ape
yang
kau
lukis nie kerbau???
Kerbau : La betul la ape yang aku lukis tu. (Kerbau tak puas hati)
Babi : Nie bukan muke aku... Nie muke BABI..

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-