Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, August 29, 2008

When superstarz were young (hollywood)

Share




























Teacher get gang raped in and throw on the road (china)

Share












Anak lelaki Najib...Ashman Najib

Share

















Family Pet Lion

Share









Mengisahkan tentang dua remaja lelaki yg telah membela seekor aanak singa semenjak anak singa tue masih baby...sampai dia membesar jd besaq sgt dah depa tpaksala menghantaq singa tersebut di afrika supaya singa tue hidup bebas...beberapa tahun kemudian..singa tue pun membesar dah jadi bapak singa dah..

dua remaja tadi mai balik kat tmpt si singa tue..nak tgk kot kenai ka tak,,
and amazingly..singa tue dtg menerpa...bukan nak makan..tp dengan penuh manja dan kasih syg...

best kan..tgk la sendiri!!

Wednesday, August 27, 2008

Anak Natasha Hudson-Neesa

Share







Nessa is symbol of love between Natasha Liana Hudson and Datuk Shahrin. They both have been married for just over a year. Natasha is only 26 and friends with Nora Danish



.

Liger ... Lion + Tiger

Share








The 10ft Liger who's still growing...

He looks like something from a prehistoric age or a fantastic

creation from Hollywood . But Hercules is very much living flesh and blood -

as he proves every time he opens his gigantic mouth to roar. Part lion, part

tiger, he is not just a big cat but a huge one, standing 10ft tall on his

back legs. Called a liger, in reference to his crossbreed parentage, he is

the largest of all the cat species.

On a typical day he will devour 20lb of meat, usually beef or

chicken, and is capable of eating 100lb at a single setting. At just three

years old, Hercules already weighs half a ton.




He is the accidental result of two enormous big cats living close

together at the Institute of Greatly Endangered and Rare Species, in Miami ,

Florida , and already dwarfs both his parents.

"Ligers are not something we planned on having," said institute owner

Dr Bhagavan Antle. "We have lions and tigers living together in large

enclosures and at first we had no idea how well one of

the lion boys was getting along with a tiger girl, then loo and behold

we had a liger."



50mph runner... Not only that, but he likes to swim, a feat unheard

of among water-fearing lions. In the wild it is virtually impossible for

lions and tigers to mate. Not only are they enemies likely to kill one

another, but most lions are in Africa and most tigers in Asia . But

incredible though he is, Hercules is not unique. Ligers have been bred in

captivity, deliberately and accidentally, since shortly before World War II.




Today there are believed to be a handful of ligers around the world

and a similar number of tigons, the product of a tiger father and lion

mother. Tigons are smaller than ligers and take on more physical

characteristics of the tiger.

Saturday, August 23, 2008

Lan Pet Pet Kahwin dgn adik Rozita Che wan ,Rubytah Che wan

Share









“Saya dah penat membujang kerana umur saya pun dah 39 tahun… kalau boleh saya nak kahwin tahun ini juga!”. Oh Itu kata Lan Pet Pet beberapa bulan yang lalu. Kemudian, Lan buat keputusan senyap-senyap tanpa bagi tau kawan-kawannya yang dia akan kawin. Kejutan kononnya tetapi itulah, Lan Pet Pet tidak mahu membesarkan benda-benda personal sebegini.

Berlangsung di kediaman pengantin perempuan di Alor Star, Kedah, jam 10 pagi, majlis itu dihadiri oleh famili terdekat.

Mahathir berkata, perkenalan Lan dengan Rubytah, seorang ejen insurans terjalin sejak lima tahun lalu dan mereka mengambil keputusan untuk menamatkan hubungan ke jenjang pelamin kira-kira tiga bulan lalu.

Akhirnya, Lan Pet Pet telah pun selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Ruby Che Wan pada 20 Ogos lalu. Tahniah, bro. Kahwin jugak akhirnya. Semoga berbahagia hingga ke anak cucu ya!

Percintaan selama 14 tahun antara pelawak siri komedi Senario, Lan Pet-Pet dengan Rubytah Abu Bakar @ Che Wan, berakhir di gerbang perkahwinan apabila mereka diijabkabulkan di Masjid Al-Bukhary di sini hari ini.

Dengan empat kali lafaz, Lan atau nama sebenarnya Mazlan Ahmad, 39, sah menjadi suami kepada perunding pelaburan itu dengan kedua-dua mempelai kelihatan berseri mengenakan busana berwarna putih susu.

Pasangan tersebut dinikahkan dengan mas kahwin RM888 oleh juru nikah Masjid Al-Bukhary, Mohamad Isa Shaari setelah diwakilkan oleh adik Rubytah, Roshidi, 29, tepat pukul 12.10 tengah hari sambil disaksikan keluarga kedua- dua pihak.

Pada majlis itu juga, pasangan tersebut bertukar- tukar dulang hantaran iaitu tujuh dulang daripada Lan termasuk wang hantaran RM8,000 beserta sirih junjung, beg tangan jenama Gucci, kek dan senaskhah al-Quran.

Aziz M osman (46) kahwin ustazah (22tahun)

Share







Pada 16 Ogos lalu, pengarah tersohor, Aziz M. Osman telah pun bernikah sekali lagi (selepas perceraiannya dengan Noraliah Lee) dengan seorang ustazah manis dari Terengganu. Aziz katanya bertemu dengan gadis berusia lingkungan 20 an ini ketika mengerjakan umrah bulan April lalu telah membuka pintu hatinya untuk kembali ke alam berumah tangga





Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-