Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, May 22, 2008

Surat Utk Boss

Share








Kepada Boss,,,



Saya mohon maaf kerana hari ini saya terlambat lagi datang ke pejabat.

saya tau, termasuk hari ni, saya dah 10 kali lewat ke pejabat.



Sorry Boss!



Saya tau sepatutnya saya masuk pejabat pukul 8:30 pagi. Tapi oleh kerana

lewat, saya terpaksa sampai di pejabat pukul 9:00 atau pukul 10:00

pagi.Tapi percaya lah boss, saya bukan sengaja. Keadaan yang buat saya

begini. Saya bangun awal Boss. Pukul 6:00 saya dah siap mandi dan pakai

baju. Saya turun dari rumah saya pun awal jugak. Boss pun tau saya just

duduk Ampang, dekat jer.



Tapi Boss, bila sampai di pertengahan jalan saya jadi pening Boss. Saya

percaya kalau Boss sendiri berada di tempat saya, Boss pun mesti sampai

lewat jugak ke pejabat. Percaya lah Boss. Saya tak bohong. Kalau Boss nak

tau kenapa saya selalu datang lewat ke pejabat, meh sini biar saya

tunjukkan..........................



Yang benar,



Pekerjamu yang disayangi
Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-