Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, April 5, 2008

Dirogol Bergilir-gilir di khalayak ramai-18sx

Share







Zaman sekarang ni macam-macam hal boleh berlaku la. Tapi kes ni tak berlaku di Malaysia. Tapi sebagai manusia yang prihatin, kalo berlaku kat mana pun mesti kesian punya la. Yang tukang amek gambar ni pon satu hal, apesal ko tak tolong? Siap boleh amek gambar lagi.

Kucing warna putih tu konon melihat dengan sedih lah tu, tapi tak bagi kucing hitam. Dia marah kat tukang amek gambar ni.






Hamboi kucing warna putih tu aku ingat nak membantu, rupanya tumpang sekaki. Kucing hitam tu pon same.



Mane pergi kucing lain? apesal dah tinggal 3 je? Hmm habis madu sepah di buang.




Aku bukan ape, kesian kat mak bapak kucing betina oren tu. Apetah lagi kat kucing oren tu. Harap ko dapat menerima dengan tenang dan terima la dugaan di dunia ini
Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-