Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, November 30, 2007

Sapu Air Liur

Share







Di satu sekolah terdapat sorang budak yg terlalu lembab otaknya, satu hari beliau telah dimarahi gurunya... "engkau ni.. kenapa bebal sgt smpai satu mender yg aku hajar pun tak masuk...... budak tu pulang dgn hati yg kecewa, ditelinganya terngiang ngiang perkataan 'tak masuk'.. dan pada malam tu sebelum tidur bliau terdengar perbualan di bilik sebelah.. "abg kalu susah sangat nak masuk tu, sapu la air liur kat kepala" heheh budak tu tersenyum beliau telah mendapat cara menyelesaikan msalah kebengapannya...esoknya di dalam kelas bdak tu pun myapu nyapu air liur kat kepala beliau.. tindak tanduknya telah diperhatikan guru tersebut lalu memarahinya.."engkau ni ape yg pengotor sgt ni pegi ludah ludah pastu sapu air liur tu kat kepala!eee jijik aku tengok!" heheh dengan selamba budak tu pun menjawab.. "semalam saya dengar kakak saya ckp kat abg ipar saya kalu susah sangat nak masuk sapu la air liur kat kepala.. "keh keh

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-