Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, October 1, 2007

Cara-Cara nak cover malu

Share








Cara-cara nak cover
Message: 1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun,sebaliknyer anda baring dan terus berguling-gulinghingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu barubgn bila takde orang nampak..
2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskalanda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kalisupaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...
3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olahanda dirasuk atau sedang berlawan denganmakhluk halus...
4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlahsampah yang ada sambil marah-marah dengansuara yang kuat, pasti orang menyangka andaseorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....
5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orangdi blakang anda....
6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buatpengsan sehingga ada orang membantuanda..kalo takde..baring terus sampai malam dantakde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lahmasa sesuai untuk bangun semula....
7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik lakawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda)untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah andasorang je yang dapat malu...ye tak?....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-